پنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۷

به مناسبت روز جهانی ناشنوایان صادر شد؛

پیام تبریک و سپاسگزاری دبیرکل نهاد از کتابداران حوزه ناشنوایان

مهدی رمضانی دبیرکل نهاد

مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور به مناسبت ۸ مهرماه (۳۰ سپتامبر) روز جهانی ناشنوایان ضمن سپاسگزاری از خدمات کتابداران فعال و پرتلاش بخش ناشنوایان کتابخانه های عمومی کشور این روز را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، متن پیام به این شرح است:

هر ساله، روز هشتم مهرماه (۳۰ سپتامبر) را در تقویم جهانی و کشورمان به نام روز جهانی ناشنوایان گرامی می‌دارند. در این خصوص، ارائه خدمات به ناشنوایان در بخشی از کتابخانه‌های عمومی کشور، فرصت دسترسی به اطلاعات مناسب و استفاده از خدمات کتابخانه‌ها را همانند سایر افراد جامعه برای عموم ناشنوایان و کم‌شنوایان ایجاد کرده است.

برقراری ارتباط و ارائه خدمات کتاب و اطلاع‌رسانی به ناشنوایان به دلیل دشواری‌های ناشی از اختلالات و ناتوانی‌های زبانی و شنوایی، علاوه بر داشتن دانش حرفه‌ای، نیازمند بکارگیری مهارت‌های ارتباطی با نگرش مثبت، اهتمام ویژه در کار و دارا بودن صبر و بردباری بسیار است.

قدر مسلم، ارائه خدمات به ناشنوایان در کتابخانه‌های عمومی، مرهون تلاش‌های صادقانه کتابداران فعال در این حوزه و نقش مؤثر آنان است که با وظیفه‌شناسی، وسعت نظر و فداکاری، زمینه ارائه و گسترش این خدمات را در کتابخانه‌های عمومی فراهم کرده‌اند.

بدین مناسبت، روز جهانی ناشنوایان را خدمت همکاران کم‌شنوا و ناشنوای شاغل در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور تبریک می‌گویم و از مساعی، کار خیر و خدمات ارزشمند یکایک همکاران فعال در حوزه خدمات به مخاطبان و اعضای ناشنوا و کم‌شنوای کتابخانه‌های عمومی کشور، تقدیر و تشکر می‌نمایم. امیدوارم با همکاری و همراهی هم بتوانیم خدمتگزار عموم افراد جامعه بویژه اقشار خاص ناشنوایان در کتابخانه‌های عمومی باشیم؛ ان‌شاءالله.

مهدی رمضانی
دبیرکل

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
8 + 3 =